مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-22اجتماعي

اینترنت رایگان در اختیار مسافران مترو و گردشگران در شیراز قرار می گیرد


شهردار شیراز اعلام کرد که دسترسی رایگان شهروندان به اینترنت در ایستگاه های مترو و مراکز گردشگری تحت نظارت شهرداری فراهم می شود.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز اعلام کرد که دسترسی رایگان شهروندان به اینترنت در ایستگاه های مترو و مراکز گردشگری تحت نظارت شهرداری فراهم می شود.

حیدر اسکندرپور دوشنبه 4 اسفند در آیین رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS) ، سامانه مدیریت حمل و نقل بار و سامانه سبزینه بیان کرد: دسترسی شهروندان به اینترنت رایگان در ایستگاه های مترو میرزای شیرازی و نمازی تا پایان امسال، ایستگاه های امام حسین، زند، وکیل الرعایا، احسان و مراکز گردشگری نیز تا ایام نوروز و روز شیراز تکمیل می شود.

شهردار شیراز در سخنان خود خاطرنشان کرد در این طرح مقرر شده که روزانه 200 مگابایت اینترنت در دسترس هر یک از شهروندان قرار گیرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه راه اندازی سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه، حاصل سه سال کار متعدد کارشناسان بوده است، افزود: این سامانه، سیستم های متفاوتی دارد و از ابتدای اجرای پروژه تا زمان بهره برداری، پرداخت ها برآوردها و .

قابل رصد است.

شهردار شیراز ادامه داد: ابتدای تصدی مدیریت شهری در شیراز اعلام کردیم که رویکرد ما در شهر نگاه نرم افزاری است و برخی از دوستان و منتقدین تصو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت رایگان در اختیار مسافران مترو و گردشگران در شیراز قرار می گیرد

اینترنت رایگان در اختیار مسافران مترو و گردشگران در شیراز قرار می گیرد