مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:152021-02-22سياسي

احمدی بیغش: مجلس ثابت کرد که با هیچ شخصی در برابر قانون تعارف ندارد


یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: مجلس با رأی خود ثابت کرد که با هیچ شخصی حتی فرد اول اجرایی کشور در برابر قانون تعارف ندارد و هر کسی از اجرای قانون تخطی کند قطعا با او برخورد خواهد شد.

- یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: مجلس با رأی خود ثابت کرد که با هیچ شخصی حتی فرد اول اجرایی کشور در برابر قانون تعارف ندارد و هر کسی از اجرای قانون تخطی کند قطعا با او برخورد خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود احمدی بیغش در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی نوبت دوم امروز (دوشنبه) مجلس بیان کرد: بنده در ابتدا از همه نمایندگان قدردانی می کنم که امروز صبح در مصوبه ای که داشتند ثابت کردند با هیچ کسی حتی شخص اول اجرایی کشور تعارف ندارند و همه در برابر اجرای قانون یکسان بوده و هر کسی که از قانون تخطی کند قطعا با او برخورد می شود.

وی در ادامه اظهار کرد: این مجلس از ابتدای کار باید تعامل و برادری خود را با دولت حفظ می کرد اما در عین حال باید اقتدار خود را نیز نشان می داد.

زمانی که بیش از 200 نفر از نمایندگان امضا کرده و از رییس جمهور سوال کردند و معلوم نشد این امضاها کجا رفت آن روز دولت احساس کرد که اراده ای برای برخورد با قانون شکنان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی بیغش: مجلس ثابت کرد که با هیچ شخصی در برابر قانون تعارف ندارد

احمدی بیغش: مجلس ثابت کرد که با هیچ شخصی در برابر قانون تعارف ندارد