مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-22اقتصادي

خرید مطمئن و آنلاین بیمه از کارگزاری برخط بیمه کشور


مدیرعامل شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر با اشاره به دریافت مجوز رسمی کارگزاری برخط بیمه توسط این شرکت، آن را یک سامانه قابل اطمینان مقایسه و خرید آنلاین بیمه عنوان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، ایوب توحید نیا گفت: مراسم اعطای مجوز برخط به شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر و سامانه بیمه سی به میزبانی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران و با حضور دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، دکتر علیرضا سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی و هیأت عامل بیمه مرکزی و مدیران عامل شرکت های بیمه ای وجمعی از استارتاپ های فعال در حوزه بیمه برگزار شد.

وی تاکید کرد: مجوز برخط شرکت آینده نگر 30 مهر امسال صادر شده بود و مراسم رسمی اعطای این مجوز در ایام مبارک دهه فجر برای این شرکت و 4 شرکت دیگر که موفق به دریافت مجوز برخط شده بودند، برگزار شد.

توحیدنیا در زمینه اهمیت این مجوز، تصریح کرد: از بین بیش از 100 شرکت متقاضی مجوز برخط، تنها 5 شرکت موفق به دریافت آن شده اند و شرایط لازم و زیرساخت های ضروری را برای دریافت این مجوز دارا هستند.

بیمه سی، پیشرو و نوآور در حوزه فروش آنلاین بیمه بنیانگذار سامانه بیمه سی در ادامه افزود: شرکت کارگزاری رسمی بیمه مستقیم برخط آینده نگر به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در حوزه بیمه آنل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید مطمئن و آنلاین بیمه از کارگزاری برخط بیمه کشور

خرید مطمئن و آنلاین بیمه از کارگزاری برخط بیمه کشور