مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-22سياسي

مردم در حفظ حیات وحش و محیط زیست از دولتی ها پیش هستند


مردم در حفظ حیات وحش و محیط زیست از دولتی ها جلوتر هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بهمن ایزدی از فعالان محیط زیست کشورم، کویر شناس و بانی ثبت کویر لوت در فهرست میراث جهانی در حاشیه برنامه تور تخصص 3 روزه ارسنجان گردی و تالاب شناسی که به همت انجمن دوستداران میراث فرهنگی ارسنجان برگزار شد، اظهار کرد: یک دوره ای اصطلاح محیط بان هنوز جا نیفتاده بود، محیط بانان شکاربان بودند و گونه هایی مثل کل و بز و قوچ و میش هم تحت عنوان شکار دسته بندی می شدند.

رییس هیئت مدیره تشکل غیردولتی طبیعت زاگرس سبز بیان کرد: فهرست شکارچیانی که به صف محیط بانان به واسطه محدودیت های اداری و استخدامی پیوسته اند شاید کوتاه باشد اما در میان فعالان و داوطلبان محیط زیست فهرست بلندبالایی از آن ها را می توان یافت.

ایزدی یادآور شد: نگاه به شکارچیانی که به عرصه حفاظت وارد شده اند بسیار متنوع است و هنوز کسانی هستند که اعتقاد دارند شکارچی هیچگاه نمی تواند حامی محیط زیست باشد.

کویرنورد مشهور ایرانی در ادامه گفت: کسی که شکارچی است محال است شکار را کنار بگذارد این جمله را یکی از محیط بانان درجه یک سواد کوه که آرزوی دستگیری احمدی را داشته بارها به همکارانش گفته است او انکار نمی کند که تفنگ و تیراندازی را دوست دارد اما تاکید می کند قصد ندارد جان موجودی را بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم در حفظ حیات وحش و محیط زیست از دولتی ها پیش هستند

مردم در حفظ حیات وحش و محیط زیست از دولتی ها پیش هستند