مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-22اقتصادي

حذف گوشت قرمز از سفره اقشار متوسط و نابسامانی ادامه دار بازار مرغ


دیرزمانی است مصرف گوشت قرمز در میان خانواده های قشر متوسط و پایین جامعه کاهش یافته و افزایش بی رویه قیمت این محصول سبب شده است مردم به مصرف گوشت مرغ بیش از پیش روی بیاورند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، گوشت و مرغ دو محصولی که از ضروریات محسوب می شود اما در سال جاری با چالش های بسیاری مواجه شده است.

  علاوه بر گوشت، نوسانات قیمت مرغ در سال جاری به علت عدم تامین به موقعِ نهاده دولتی، بازار این محصول را به شدت تحت تاثیر قرار داد و در برهه های مختلف زمانی سبب شد مشکلات بسیاری برای مردم ایجاد شود.

  از وقتی که قیمت گوشت گوسفند معمولی به بالای صد هزار تومان برای هر کیلوگرم رسید و با افزایش چشمگیری مواجه شد، بسیاری ترجیح دادند گوشت قرمز را از سفره شان حذف کنند تا اینکه در روزهای اخیر نیز شاهد افزایش قیمتی دوباره، درباره این محصول بودیم.

  یکی از مشکلاتی که درباره گوشت قرمز مطرح است نداشتن قیمت مصوب برای این محصول بوده، چنانچه به گفته مدیر بازرگانی جهاد کشاورزی فارس گوشت گاو و گوسفند به دلیل عدم تخصیص نهاده دولتی قیمت مصوب هم ندارند؛ لذا به نظر می رسد تفاوت قیمت های قابل ملاحظه در این محصول هم به همین دلیل مشاهده می شود.

  صمد رنجبری با اشاره به اینکه قیمت این محصول بر اساس میزان عرضه و تقاضا در بازار مشخص می شود، گفت: قیمت گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف گوشت قرمز از سفره اقشار متوسط و نابسامانی ادامه دار بازار مرغ

حذف گوشت قرمز از سفره اقشار متوسط و نابسامانی ادامه دار بازار مرغ