مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-22سياسي

بازاریان یزد با وجود آسیب های کرونا تمام قد به نام شهدا پای کار آمدند


دبیر کمیته پشتیبانی مردمی دومین کنگره ملی شهدای استان و مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: بازاریان استان با وجود آسیب زیادی که از ناحیه شیوع بیماری کرونا متحمل شده بودند ولی تمام قد برای کمک به مردم با نام و یاد شهدا پای کار آمدند.

- ایسنا/یزد دبیر کمیته پشتیبانی مردمی دومین کنگره ملی شهدای استان و مسئول بسیج اصناف و بازاریان سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: بازاریان استان با وجود آسیب زیادی که از ناحیه شیوع بیماری کرونا متحمل شده بودند ولی تمام قد برای کمک به مردم با نام و یاد شهدا پای کار آمدند.

سرهنگ محمد اسلامی امروز در جمع خبرنگاران در محل حسینیه سید محمدآقا با اشاره به سیاست محرومیت زدایی و خدمت رسانی دومین کنگره ملی بزرگداشت 4000 شهید استان یزد، گفت: خوشبختانه با وجود این که بسیاری از کسبه و بازاریان آسیب زیادی از ناحیه شیوع بیماری کرونا متحمل شده بودند ولی تمام قد برای کمک به مردم با نام و یاد شهدا پای کار آمدند و بسیاری از برنامه های پیش بینی شده در این کمیته به مرحله اجرا درامده است.

وی ضمن اشاره به راه اندازی مرکز نیکوکاری شهدای اصناف، از جمله اقدامات انجام شده در زمینه خدمت رسانی به مردم را تهیه و توزیع بیش از هفت هزار بسته معیشتی، طبخ و توزیع بیش از 40 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان، تهیه 200 دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازاریان یزد با وجود آسیب های کرونا تمام قد به نام شهدا پای کار آمدند

بازاریان یزد با وجود آسیب های کرونا تمام قد به نام شهدا پای کار آمدند