مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 11:552021-02-22سياسي

مسیر استخدام معلمان از کانال دانشگاه فرهنگیان باشد


نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استخدام و گزینش معلمان باید از کانال دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی انجام شود.

- ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استخدام و گزینش معلمان باید از کانال دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه شهید رجایی انجام شود.

علیرضا پاکفطرت در بازدید از دانشگاه فرهنگیان فارس تاکید کرد: در تصمیم گیری های خرد و کلان کشور باید با نگاه ویژه به معلمان و مدیران آموزشی توجه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه فرهنگیان فارس، پاکفطرت افزود: شالوده، بنیان آموزش و تربیت معلم در دانشگاه فرهنگیان پایه گزاری می شود، لذا باید مشکلات و مسائل فرهنگیان در راس امور قرار گیرد.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، معلمی را بالاترین افتخار دانست و گفت: معلمان علاوه بر وظیفه آموختن و تعلیم، پرورش و شکوفایی استعدادهای بالقوه انسانها و شکل گیری شخصیت و هویت آنان هم را به عهده دارند.

پاک فطرت همچنین کم توجهی به نظام آموزشی و کم بودن بودجه آموزشی را از مشکلات عدیده نظام آموزشی فعلی دانست و تاکید کرد: اگر بتوانیم بحث آموزش را در کشور با ساماندهی و برنامه ریزی دقیق مورد توجه قرار دهیم و حساسیت های لازم را در حوزه آموزش در نظر بگیریم از پیامدهای خطرناک کمب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر استخدام معلمان از کانال دانشگاه فرهنگیان باشد

مسیر استخدام معلمان از کانال دانشگاه فرهنگیان باشد