مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-22اقتصادي

چرا به صادرکنندگان اعتماد ندارید؟


رییس کنفدراسیون صادرات ایران معتقد است با وجود تمام محدودیت ها صادرکنندگان ایرانی توانسته اند بخش مهمی از نیاز ارزی کشور را تامین کنند اما هنوز در میان سیاستگذاران به آنها اعتماد نمی شود.

- رییس کنفدراسیون صادرات ایران معتقد است با وجود تمام محدودیت ها صادرکنندگان ایرانی توانسته اند بخش مهمی از نیاز ارزی کشور را تامین کنند اما هنوز در میان سیاستگذاران به آنها اعتماد نمی شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد لاهوتی امروز در مراسم معرفی صادر کنندگان برتر استان تهران گفت: با وجود فضای مه آلودی که در اقتصاد ایران به وجود آمده صادر کنندگان در خط مقدم اقتصادی حاضر بودند و توانستند حدود 70 درصد از نیاز کشور به ارز برای واردات کالاهای ضروری را فراهم کنند.

وی ادامه داد: هنوز در میان تصمیم گیران اقتصادی به صادر کنندگان نگاه مثبتی وجود ندارد و آنها تحت تاثیر این محدودیت ها قرار دارد.

عضو اتاق بازرگانی تهران با بیان اینکه در حدود سه سال گذشته بخش مهمی از تمرکز و دغدغه صادر کنندگان به رفع تعهد ارزی معطوف شده است، تشریح کرد: صادر کنندگان خود به این موضوع واقف هستند که ارز حاصل از صادرات باید به کشور بازگردد و در تمام این سال ها با وجود تحریم و محدودیت های بانکی تمام تلاش خود را در این زمینه به کار گرفتند اما در چنین شرایطی وقتی صادر کنندگان توق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا به صادرکنندگان اعتماد ندارید؟

چرا به صادرکنندگان اعتماد ندارید؟