مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 14:052021-02-22سياسي

امر به معروف مصداق صدقه دادن است


مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز، امر به معروف و نهی از منکر را به فرمایش پیامبر مصداق صدقه دانست و گفت: به دلیل مهجور شدن این دو واجب مهم در جامعه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا حدائق امروز در گردهمایی ائمه جماعات قرارگاه عمار مدرسه علمیه منصوریه شیراز، با اشاره به روایتی از امام جواد(ع) اظهار کرد: حضرت می فرماید اعتماد به خدا بهای هر چیز گرانبها و نردبانی به سوی هر بلندا است.

وی اضافه کرد: حضرت جواد(ع) سر پابرجا ماندن در مسیر الی الله را توکل به خداوند می داند، بنابراین اگر هر کاری می خواهیم انجام دهیم با توکل به خداوند باشد، موفقیت را نیز به همراه خواهد داشت.

مسئول قرارگاه عمار منصوریه تصریح کرد: قرارگاه عمار نه بودجه ای ندارد و نه از نهاد دولتی حمایت می گیرد، از این رو با توکل به خدا، جمعی از طلاب حوزه علمیه منصوریه با دست خالی   طلاب و روحانیون است.

وی در خصوص اهمیت صدقه افزود: اگر وسعت مالی برای کمک نداریم، طبق بیان پیامبر(ص) تبسم و لبخند زدن به روی برادر دینی ثواب صدقه را دارد، مردم از این پاداش غافل هستند، کمک و کار خیر کردن مختص افراد ثروتمند نیست، از این رو امر به معروف و نهی از منکر نیز جزو کارهایی است که ثواب صدقه را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امر به معروف مصداق صدقه دادن است

امر به معروف مصداق صدقه دادن است