مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 14:552021-02-22سياسي

تعیین شرایط واگذاری بنگاه های دولتی در سال آینده


نمایندگان مجلس در مصوبه ای به دولت اجازه دادند بنگاه های دولتی را پس از احراز صلاحیت و عدم بدهی معوق متقاضی به نظام بانکی، سازمان خصوصی سازی و صندوق های بازنشستگی واگذار کند.

- نمایندگان مجلس در مصوبه ای به دولت اجازه دادند بنگاه های دولتی را پس از احراز صلاحیت و عدم بدهی معوق متقاضی به نظام بانکی، سازمان خصوصی سازی و صندوق های بازنشستگی واگذار کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس در جلسه علنی بعد از ظهر امروز دوشنبه و در جریان بررسی جزییات لایحه بودجه در بخش درآمدی ردیف 1 بند الف تبصره 2 لایحه بودجه را به تصویب رساندند که بر اساس آن به دولت اجازه داده می شود، بنگاه های دولتی مشمول گروه (1) و (2) موضوع ماده (2) قانون اجرای سیاستهای کلی اصل 44 قانون اساسی مصوب 1387/3/25 با اصلاحات و الحاقات بعدی را پس از احراز صلاحیت حرفه ای و اهلیت فنی و مالی و همچنین عدم بدهی معوق متقاضی به نظام بانکی، سازمان خصوصی سازی و صندوق های بازنشستگی، واگذار نماید و پس از واریز منابع حاصله به ردیف 310501 پرداخت کند.

نمایندگان همچنین در ردیف 2 مقرر کردند وزارت امور اقتصادی و دارایی مکلف است تمام یا بخشی از سهام و داراییهای دولتی دستگاههای اجرایی زیرمجموعه قوه مجریه و باقیمانده سهام متعلق به دولت و شرکتهای دولتی در بنگاه های مشمول واگذاری را مطابق روشهای مندر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین شرایط واگذاری بنگاه های دولتی در سال آینده

تعیین شرایط واگذاری بنگاه های دولتی در سال آینده