مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 15:202021-02-22سياسي

به فکر نفوذ دانش در بخش کشاورزی هستیم


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: تلاش کرده ایم بجای دادن آمار و شعار به سمت دانش محوری حرکت کنیم و نفوذ دانش را در بخش کشاورزی ارتقاء دهیم.

- رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی: به فکر نفوذ دانش در بخش کشاورزی هستیم ایسنا/آذربایجان شرقی رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی گفت: تلاش کرده ایم بجای دادن آمار و شعار به سمت دانش محوری حرکت کنیم و نفوذ دانش را در بخش کشاورزی ارتقاء دهیم.

شهرام شفیعی روز دوشنبه در نشست خبری که به مناسبت گرامیداشت روز مهندس در محل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان شرقی برگزار شد، در تشریح ساختار این سازمان اظهار کرد: سازمان نظام مهندسی کشاورزی از سال 1380 با مصوبه مجلس و تایید شورای نگهبان تاسیس شد.

وی ادامه داد: اعضای شورای این سازمان در تهران و مراکز استان ها با برگزاری انتخابات مشخص می شود که در سطح استان 11 نفر و در سطح کشور 15 نفر عضو دارد.

وی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یک سازمان غیردولتی و دارای استقلال مالی است،افزود: حدود 15 هزار نفر عضو حقیقی و 600 نفر عضو حقوقی در استان عضو این سازمان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به فکر نفوذ دانش در بخش کشاورزی هستیم

به فکر نفوذ دانش در بخش کشاورزی هستیم