مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 15:202021-02-22سياسي

برگزاری یادواره شهدای امربه معروف و نهی از منکر در مشهد


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: با همکاری بنیاد شهید و ستاد امربه معروف و نهی از منکر خراسان رضوی یادواره شهدای امربه معروف و نهی از منکر در مشهد برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام حسین معصومی در دیدار با سردار علی اکبر افراسیابی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: امر به معروف و نهی از منکر در پیشرفت فرهنگی جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی نقش بسزایی دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از فرهنگ های متعالی است که ترویج آن، به احیای امر به معروف و نهی از منکر کمک خواهد کرد.

وی به شهدای امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: 6 شهید امر به معروف و نهی از منکر در استان خراسان رضوی جان خویش را برای احیای احکام اسلامی فدا کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ادامه داد: در همین راستا یادواره شهدای امر به معروف و نهی از منکر در مشهد با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان رضوی برگزار خواهد شد تا این 6 شهید والامقام به جامعه معرفی شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری یادواره شهدای امربه معروف و نهی از منکر در مشهد

برگزاری یادواره شهدای امربه معروف و نهی از منکر در مشهد