مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 15:452021-02-22فرهنگي

پرونده جشنواره مجازی موسیقی فجر بسته شد


مراسم اختتامیه سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر دوشنبه ـ چهارم اسفند ماه ـ در تالار وحدت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت ارشاد، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی وزارت ارشاد، حسن ریاحی دبیر جشنواره، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت، از حاضران در مراسم بودند.

در بخشی از این مراسم، پیام ویدیویی سید محمد مجتبی حسینی معاون امور هنری وزارت ارشاد، محمد اله یاری مدیرکل دفتر موسیقی و حسن ریاحی دبیر جشنواره پخش شد.

متن پیام تصویری سید محمد مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت ارشاد به این شرح است: یک سال سخت را پشت سر گذاشتیم سالی که مهمان ناخوانده کرونا با آفات متعدد و ابتلائات بسیارش زمینه فعالیت های هنری را بسیار محدود کرد سالی که فعالیت های هنری به دلیل مراعات ناگزیری که باید برای حفظ سلامتی می داشت، محدود برگزار شد یا برگزار نشد و به خاطر همین موضوع شاید رویدادهای موسیقی آسیب بسیار جدی تری را تجربه کردند.

گرچه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بضاعت مزجات کوشید تا رویدادها و اجراها و کنسرت هایی را برای پاسداشت هنر موسیقی به خصوص موسیقی اصیل ایرانی تمهید کند و آن ها را از فرصت فضای مجازی به سمع و نظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده جشنواره مجازی موسیقی فجر بسته شد

پرونده جشنواره مجازی موسیقی فجر بسته شد