مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 15:502021-02-22حوادث

طرح ضربتی دستگیری اراذل و اوباش در شهرستان شاهرود اجرا شد


فرمانده انتظامی شاهرود با بیان اینکه طرح ضربتی دستگیری اراذل و اوباش در شهرستان اجرا شد، گفت: 10 قبضه سلاح غیرمجاز از این افراد در شاهرود، - بسطام و روستاهای حومه کشف شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی کریمی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از اجرای طرح رعد ویژه دستگیری اراذل و اوباش در شهرستان شاهرود خبر داد و بیان کرد: تیم های ضربتی در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، نسبت به برخورد با اراذل و اوباش اقدام کردند.

وی با بیان اینکه این طرح که با هماهنگی نهادهای ذی صلاح اجرا شد، افزود: پاتوق های اراذل و اوباش کافه های غیرمجاز و مناطق آلوده شاهرود بسطام و روستاهای توابع این بخش شناسایی و شبانه مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شاهرود از کشف 10 قبضه سلاح گرم و سرد در قالب این طرح خبر داد و افزود: از این اراذل و اوباش مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه مشروبات الکلی و مواد مخدر و آلات و ادوات توزیع و استعمال آن کشف و ضبط و همچنین چهار دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

کریمی با اشاره به دستگیری 34 نفر در این طرح، بیان کرد: هشت نفر از این افراد که دارای سوابق متعدد شرارت و پرونده قضایی هستند، بازداشت و بقیه با اخذ تعهد آزاد شدند همچنین این طرح ضربتی به دستگیری یک متهم متواری دارای سابقه آدم ربایی نیز منجر شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ضربتی دستگیری اراذل و اوباش در شهرستان شاهرود اجرا شد

طرح ضربتی دستگیری اراذل و اوباش در شهرستان شاهرود اجرا شد