مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 17:152021-02-22سياسي

عملکرد دستگاه های اجرایی در اجرای حقوق شهروندی پایش می شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید بر اجرای حقوق شهروندی در جامعه، گفت: عملکرد دستگاه ها و مسئولان در این زمینه نظارت و پایش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمود قاسم نژاد عصر دوشنبه در جلسه کارگروه صیانت از حقوق شهروندی گیلان با اشاره به اینکه مبانی حقوق شهروندی باید در جامعه اجرایی شود، اظهار کرد: با توجه به اینکه نظام ما برگرفته از آموزه های اسلامی باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشیم.

وی در ادامه به اهمیت صیانت از حقوق شهروندان از دیدگاه رهبری اشاره کرد و افزود: همه دستگاه ها باید به رسالت و وظایف خود در زمینه ایجاد بسترهای اجرای حقوق شهروندی در جامعه آگاه بوده و عمل کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تأکید بر اجرای منشور حقوق شهروندی در دستگاه های اجرایی و با اشاره به اینکه وضعیت کنونی اجرای این قانون در دستگاه ها رضایت بخش نیست، گفت: دستگاه ها باید به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم ترین آسیب ها در حوزه عفاف و حجاب است، اضافه کرد: برخی در سطح جامعه به قانون، عرف و شرع عمل نمی کنند که باید در این زمینه فرهنگ سازی شود.

قاسم نژاد با تأکید بر اینکه در حوزه حقوق شهروندی به مقوله آموزش نیز باید توجه شود، گفت: محیط زیست و حراست از آزادی بیان دو مقو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد دستگاه های اجرایی در اجرای حقوق شهروندی پایش می شود

عملکرد دستگاه های اجرایی در اجرای حقوق شهروندی پایش می شود