مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 17:502021-02-22سياسي

ظریف و اعضای وزارت خارجه خون اهدا کردند + عکس


همزمان با ماه رجب و میلاد حضرت امام جواد (ع)، ظریف وزیر امور خارجه به همراه مدیران و کارکنان این وزارتخانه امروز دوشنبه اقدام به اهداء خون کردند.

- همزمان با ماه رجب و میلاد حضرت امام جواد (ع)، ظریف وزیر امور خارجه به همراه مدیران و کارکنان این وزارتخانه امروز دوشنبه اقدام به اهداء خون کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از روابط عمومی وزارت امور خارجه، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان به همراه مدیران و کارکنان این وزارت خانه امروز دوشنبه در محل وزارت امور خارجه و با هماهنگی قبلی برای حضور گروهی از پزشکان و متخصصین سازمان ملی انتقال خون و همچنین با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های خاص کرونایی اقدام به اهداء خون کردند.

همزمان با ماه رجب و میلاد حضرت امام جواد (ع)، دکتر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به همراه مدیران و کارکنان این وزارتخانه امروز دوشنبه در محل وزارت امور خارجه و با هماهنگی قبلی برای حضورگروهی از پزشکان و متخصصین سازمان ملی انتقال خون و همچنین با رعایت پروتکل های بهداشتی و دستورالعمل های خاص کرونایی اقدام به اهداء خون کردند.

براساس این گزارش، این سنت حسنه همه ساله با استقبال جمع کثیری از کارکنان وزارت امور خارجه انجام می شود و در سال جاری نیز با توجه به نیازهای کشور و درخواست سازمان انتقال خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظریف و اعضای وزارت خارجه خون اهدا کردند + عکس

ظریف و اعضای وزارت خارجه خون اهدا کردند + عکس