مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 17:552021-02-22اجتماعي

برنامه ریزی صحیح باعث رضایتمندی مردم می شود


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه ناجا در توزیع اقلام مورد نیاز مردم نیز آمادگی کمک رسانی به نیروهای امدادگر را دارد گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و با اجرای برنامه ریزی صحیح می توان بهتر به آنان خدمت کرد.

- سردار محمد شرفی در نشست تعاملی با معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در مناطق زلزله زده سی سخت افزود: اصل این است که ما یک برنامه ریزی داشته باشیم، مردم اکنون دچار تالمات روحی و روانی بسیار شده اند و خیلی نیاز دارند که همراهشان باشیم، این اتفاق نمی افتد مگر اینکه همه به هم کمک کنیم.

وی تصریح کرد: اگر بگوییم فقط هلال احمر کارها را انجام دهد این به تنهایی ممکن نیست باید همه با تمام توان و ظرفیت پای کار بیاییم تا بالاخره این کار انجام شود، ضمن اینکه همه از اول حادثه تاکنون واقعاً صمیمانه تلاش کرده اند و زحمت کشیدند و پای کار بودند اما به هر حال این جمعیتی که اینجا هستند مطالبه اولیه شان چادر است.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به اینکه هم اکنون شرایط بحرانی است و باید از تمام توان و ظرفیت خود استفاده کنیم به آقای مرادی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت که با هماهنگی سردار اشتری مأموران انتظامی در توزیع اقلام امدادی با تمام ظرفیت در کنار نیروهای شما هستند چرا که هیچ مشکلی نباید در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی صحیح باعث رضایتمندی مردم می شود

برنامه ریزی صحیح باعث رضایتمندی مردم می شود