مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 18:152021-02-22ورزشي

شافعیان: برای دفاع از عنوان قهرمانی مان آمده بودیم


سرمربی تیم اشتادسازه مشهد پس از قهرمانی تیمش در لیگ برتر هندبال بانوان گفت: بازی برابر شهید شاملی برای ما حکم سرنوشت را داشت و برای دفاع از عنوان قهرمانی آمده بودیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشمین شافعیان پس از پیروزی تیم اشتادسازه در فینال لیگ برتر هندبال برابر شهید شاملی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به اینکه یک برد و یک باخت داشتیم، بازی واقعاً سختی بود و برای ما حکم دیدار سرنوشت را داشت ولی ما سعی کردیم با آنالیزی که از تیم کازرون داشتیم و انگیزه بچه ها، بدون توجه به حساسیت دیدار بازی خودمان را انجام داداه و دو امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: جا دارد از آقای حسامی و آقای سمیع مالک و مدیرعامل باشگاه و تمام بچه های تیم و همکاران عزیزم در کادرفنی تشکر کنم و این برد را به مردم و خوب فهیم مشهد تبریک بگویم.

شافعیان در ادامه افزود: تمام بازیکنان تیم خوب بودند و نمی توان انتخاب کرد اما باتوجه به اینکه شیدا فلاحی کاپیتان تیم ملی و باشگاه ما امروز بعد از به نمایش گذاشتن یک بازی فوق العاده، خداحافظی کرد، شاید بتوان از او نام برد و امیدوارم بتوانیم در جایگاه بهتر و در کسوت مربی از دانش این بازیکن ملی پوش استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شافعیان: برای دفاع از عنوان قهرمانی مان آمده بودیم

شافعیان: برای دفاع از عنوان قهرمانی مان آمده بودیم