مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 19:052021-02-22سياسي

همکاری شهرداری ایلام با دفاتر تسهیل گری بیشتر می شود


در دیدار نماینده وزارت کشور و راهبر استانی دفاتر تسهیل گری   و شهردار ایلام قرار شد تا تفاهم نامه همکاری بین شهرداری ایلام و دفتر تسهیل گری و توسعه محلی سبزی آباد ، - ایسنا/ایلام در دیدار نماینده وزارت کشور و راهبر استانی دفاتر تسهیل گری   و شهردار ایلام قرار شد تا تفاهم نامه همکاری بین شهرداری ایلام و دفتر تسهیل گری و توسعه محلی "سبزی آباد"،"بانبور "و "کارخانه نمک" شهر ایلام منعقد شود.

   دکتر طالب صادقیان ، در دیدار با علی مختاری اظهار کرد: سازمان بازآفرینی متولی اصلی فعالیت های عمرانی در مناطق حاشیه شهر است و اعتباراتی که برای ای نمناطق در نظر گرفته می شود صرفا در اختیار راه و شهرسازی است.

وی با بیان اینکه هرچند شهرداری اعتباری به شهرداری برای فعالیت های عمرانی ، فرهنگی و آموزشی در این مناطق تخصیص نمی یابد و همه از کانال بازآفرینی شهری و اداره کل راه و شهرسازی می گذرد، تصریح کرد: دفاتر تسهیل گری با شناختی که از مشکلات مناطق حاشیه ای دارند با مطالبه گری از راه و شهرسازی می توانند از مشکلات این مناطق به طور محسوسی بکاهند.

شهردار ایلام با تاکید بر اولویت بندی درست در مصرف این گونه هزینه ها، تصریح کرد: با توجه به اینکه این مناطق حاشیه ای آسیب زا هستند در بحث فرهنگی و زیرساختی تا حد ممکن به این مناطق توجه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری شهرداری ایلام با دفاتر تسهیل گری بیشتر می شود

همکاری شهرداری ایلام با دفاتر تسهیل گری بیشتر می شود