مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 19:052021-02-22حوادث

امنیت 100 درصدی در شهر سی سخت/موردی مبنی بر سرقت و ناامنی نداشته ایم


جانشین نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: امنیت 100 درصدی در شهر سی سخت برقرار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج سرهنگ سهام صالحی جانشین انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در تعاقب جلسه جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با معاون امداد و نجات ویژه تقدیر و تشکر می کنیم.

وی با اشاره به این که هیچ موردی مبنی بر سرقت یا ناامنی وجود نداشته و پلیس امنیت مناطق زلزله زده را به صورت صد در صدی تامین کرده است، افزود: ما هم در مجموعه نیروی انتظامی توفیق خدمت به این مردم را در چند روز اخیر به صورت خاص و ویژه داشتیم که این را برای خود یک نعمت بسیار ارزشمند می دانیم.

وی تصریح کرد: فرمانده انتظامی استان، جانشین، معاونان، روسای پلیس های تخصصی، یگان ویژه و مجموعه انتظامی شهرستان دنا همه به صورت تمام وقت در حوزه خدمات رسانی در کنار دستگاه های خدمات رسان و اسکان اضطراری هم خدمت رسانی و هم تامین امنیت می کنند.

 جانشین انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در حوزه خاص مربوط به هلال احمر چندین جلسه در راستای هماهنگی برنامه ها با مدیرکل امداد و نجات این سازمان هلال احمر داشته است، افزود: بعد از این جلسات مشترک همه محموله هایی که از استان های همجوار به هلال احمر ارسال شده، توسط پلیس همراهی و اسکورت شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت 100 درصدی در شهر سی سخت/موردی مبنی بر سرقت و ناامنی نداشته ایم

امنیت 100 درصدی در شهر سی سخت/موردی مبنی بر سرقت و ناامنی نداشته ایم