مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 19:152021-02-22پزشكي

آغاز فعالیت دوباره ستاد کرونای تربت جام بعد از یک ماه به دلیل شیوع ویروس


فرماندار تربت جام با اشاره به اینکه ستاد کرونا در این شهرستان به دلیل نبود بیمار کرونایی یک ماه تعطیل شده است، گفت: فعالیت دوباره این ستاد به دلیل شیوع ویروس کرونا و بستری شدن 8 بیمار کرونایی در این شهرستان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تربت جام، مرتضی حمیدی در جلسه ستاد پیشگیری متخلف به جریمه کسر سهمیه محکوم شدند.

حسن کاظمی افزود: بیماری کرونا وحشی تر از قبل شیوع پیداکرده است، بنابراین باید پیش بینی های لازم انجام شود و از همه ظرفیت و امکانات برای جلوگیری از شیوع و قطع زنجیره انتقال استفاده شود.

معاون بهداشت درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام با اشاره به شیوع ویروس جهش یافته در کشور و افزایش مراجعین به مراکز درمانی گفت: در این مرحله گروه هدف این ویروس هم تغییر کرده و خردسالان را گرفتار می کند، به طوری که در مدت یک ماه قبل 28 کودک با علائم گوارشی بستری شدند.

 محمدرحیمیان از وضعیت جمعه بازار تربت جام و نداشتن متولی ابراز نگرانی کرد و یادآور شد: خطر بیماری با 70 درصد سرایت و 50 درصد مرگ ومیر بیشتر از گذشته شده است، بنابراین نباید غافلگیر شویم.

معاون بهداشت درمان دانشکده علوم پزشکی تربت جام با تأکید بر اینکه ساده انگاری و عادی انگاری در جامعه نگران کننده است، اذعان کرد: برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا همه باید پای ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت دوباره ستاد کرونای تربت جام بعد از یک ماه به دلیل شیوع ویروس

آغاز فعالیت دوباره ستاد کرونای تربت جام بعد از یک ماه به دلیل شیوع ویروس