مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 19:452021-02-22حوادث

3 متهم سرقت های خیابانی مشهد دستگیر شدند


فرمانده انتظامی مشهد از عملیات ضربتی کلانتری های شهید آستانه پرست و میرزا کوچک خان برای دستگیری 3 متهم سرقت های خیابانی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ  عباس صارمی ساداتی با اشاره به اجرای مرحله دیگری از طرح تشدید مقابله با سرقت های خیابانی توسط پلیس مشهد، افزود: تیم های تجسس کلانتری شهید آستانه پرست پی گیری سرقت های سریالی موتورسیکلت را در دستور کار خود قرار دادند و با کنترل و مراقبت های پوششی، جوانی که قصد باز کردن قفل و زنجیر یک دستگاه موتورسیکلت پارک شده کنار خیابان داشت را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: در بازرسی اولیه از این متهم، یک شاه کلید کشف و این جوان 25 ساله در تحقیقات اولیه یکی از همدستان خود را نیز به پلیس معرفی کرد.

وی یادآور شد: مأموران کلانتری شهید آستانه پرست بلافاصله وارد عمل شدند و با هماهنگی مقام قضایی، این متهم را داخل منزلی مسکونی واقع در محدوده بلوار مصلی مشهد دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف کردند.

صارمی ساداتی بیان کرد: متهمان این پرونده در تحقیقات اولیه تاکنون به 20 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرده اند و تحقیقات برای کشف اقدامات مجرمانه آنان و همچنین شناسایی و دستگیری مال خران اموال مسروقه ادامه دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 متهم سرقت های خیابانی مشهد دستگیر شدند

3 متهم سرقت های خیابانی مشهد دستگیر شدند