مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 20:152021-02-22سياسي

برای امداد رسانی به مددجویان زلزله زده دنا لحظه ای درنگ نمی کنیم


مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: برای امداد رسانی به مددجویان زلزله زده دنا لحظه ای درنگ نمی کنیم و بزودی کمک بلاعوض به آنان اجرایی می شود.

- مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور: برای امداد رسانی به مددجویان زلزله زده دنا لحظه ای درنگ نمی کنیم ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل امور اجرایی زکات کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور گفت: برای امداد رسانی به مددجویان زلزله زده دنا لحظه ای درنگ نمی کنیم و بزودی کمک بلاعوض به آنان اجرایی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمدطاها مهری روز دوشنبه چهارم اسفند ماه در جمع خبرنگاران در یاسوج با اشاره به زلزله 29 بهمن ماه امسال در شهرستان دنا و خسارات و آسیب های وارد شده به مردم افزود: از همان ساعات اولیه رییس کمیته امداد کشور دستورات خاصی را برای امدادرسانی به مردم آسیب دیده شهرستان دنا به کمیته استان ابلاغ کرد.

وی با اشاره به اینکه سیاست های کمیته امداد حمایت از اقشار آسیب پذیر است، تصریح کرد: در موضوع زلزله شهرستان دنا اولویت امدادرسانی کمیته امداد با مددجویان این نهاد بوده، خانواده های تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان که در زلزله اخیر آسیب دیده اند در موارد مختلف امداد رسانی می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای امداد رسانی به مددجویان زلزله زده دنا لحظه ای درنگ نمی کنیم

برای امداد رسانی به مددجویان زلزله زده دنا لحظه ای درنگ نمی کنیم