مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 20:352021-02-22سياسي

باید با اطلاع رسانی شفاف جلوی شایعه پراکنی گرفته شود


رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا گفت: با اطلاع رسانی شفاف و به موقع، جلوی شایعه پراکنی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پیشوا، امیرحسین طاهری رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پیشوا ظهر دوشنبه در نشست شورای اطلاع رسانی شهرستان پیشوا، اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی شهرستان پیشوا به منظور ایفای نقش اساسی در حوزه مدیریت افکار عمومی موظف است ساز و کار اطلاع رسانی و گردش اطلاعات را در شهرستان برقرار کرده و بر آن نظارت کند.

وی گفت: این شورا در اجرای سیاست های کلان دولت و نظام مبنی بر اطلاع رسانی شفاف به افکار عمومی در مورد برنامه ها و فعالیت های عمرانی، اقتصادی و ساماندهی وضعیت سیاسی، اجتماعی و امنیتی شهرستان و تقویت فرهنگ پاسخ گویی دستگاه ها شکل گرفته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پیشوا ادامه داد : نقش آفرینی در عرصه مدیریت افکار عمومی در راستای راهبردهای دولت، تبیین خط مشی اطلاع رسانی از دستاوردهای دستگاه ها و تدوین و ترسیم جهت گیری اطلاع رسانی و مطبوعاتی شهرستان از جمله وظایف این شورا است.

طاهری بیان کرد: در قالب این شورا و با تشکیل اتاق های فکر، ساماندهی گردش اطلاعات، تعیین خط مشی ویژه رسانه ای در شرایط خاص و سفارش اجرای نظرسنجی و ارزیابی افکار انجام گرفته و سیاست های لازم برای پاسخ های مناسب به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید با اطلاع رسانی شفاف جلوی شایعه پراکنی گرفته شود

باید با اطلاع رسانی شفاف جلوی شایعه پراکنی گرفته شود