مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 22:202021-02-22ورزشي

پورموسوی: 2 وعده ام محقق شد/ نیاز مبرم فوتبال ایران به فدراسیونی مقتدر


سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت در لیگ بیستم یک پکیج بسیار خوب است، پکیجی که متشکل از بازیکنان جوان، باتجربه و بومی بسیار خوب است که از لحاظ اخلاقی و فنی نیز جزو بهترین ها هستند، - ایسنا/خوزستان سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: صنعت نفت در لیگ بیستم یک پکیج بسیار خوب است، پکیجی که متشکل از بازیکنان جوان، باتجربه و بومی بسیار خوب است که از لحاظ اخلاقی و فنی نیز جزو بهترین ها هستند، ضمن این که همگی همدل و در آرامش کار می کنیم.

سید اکبر پورموسوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پس از فصلی که از فولاد جدا شدم دیگر فعالیتی در فوتبال نداشتم و همین باعث شد که مطالعاتی در زمینه فوتبال داشته باشم و آنالیزهایم را از بازی ها بیشتر کنم.

بعد از آن نیز قسمت شد که با تیم ملی جوانان کار کنم، همان رده سنی که خودم همیشه کار کردن با آن را علاقه داشتم.

18 ماه بسیار خوب را به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان پشت سر گذاشتم و در این فاصله نیز در چند بازی بین المللی و تورنمنت و در یک کلاس خیلی خوب در AFC شرکت کردم و همه این ها کمک کرد تا تجربه بسیار خوبی کسب کنم.

فصل گذشته نیز در شش هفته پایانی لیگ به عنوان سرمربی تیم پارس جنوبی انتخاب شدم و با توجه به این که پیش از آن نیز این تیم فرصت های زیادی را از دست داده بود، این تیم در لیگ برتر نماند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورموسوی: 2 وعده ام محقق شد/ نیاز مبرم فوتبال ایران به فدراسیونی مقتدر

پورموسوی: 2 وعده ام محقق شد/ نیاز مبرم فوتبال ایران به فدراسیونی مقتدر