مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 23:052021-02-22بين الملل

مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا از 500 هزار نفر گذشت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شمار افرادی در آمریکا که بر اثر کووید-19 (کروناویروس 2019) جانشان را از دست داده اند از 500 هزار نفر گذشت و جو بایدن ، - آمارهای جدید نشان می دهند شمار جان باختگان ناشی از بیماری کووید-19 در آمریکا از مرز 500 هزار نفر گذشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، شمار افرادی در آمریکا که بر اثر کووید-19 (کروناویروس 2019) جانشان را از دست داده اند از 500 هزار نفر گذشت و جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا دستور داد پرچم آمریکا برای 5 روز به حالت نیمه افراشته درآید.

وضعیت شیوع کرونا در ایالات کرونا در آمریکا نگرانی هایی را در میان مقام های بهداشت این کشور برانگیخته است و اخیراً آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی بیماری های عفونی و آلرژی روز گذشته (یکشنبه) تصریح کرد که همه گیری ویروس کرونا شرایط وحشتناکی را در این کشور ایجاد کرده است.

نتایج یک تحقیق جدید نیز نشان می دهد که از طرف دیگر شمار مبتلایان نوع انگلیسی ویروس کرونا هر 10 روز یکبار در آمریکا دو برابر می شود که خطر افزایش تعداد قربانیان در این کشور کرونازده را به دنبال دارد.

حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان ها و کلینیک ها در برخی از نقاط این کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا از 500 هزار نفر گذشت

مرگ و میر ناشی از کرونا در آمریکا از 500 هزار نفر گذشت