مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 23:452021-02-22اقتصادي

یورشی دوباره و گوش هایی که بدهکار نیست!


کرونا دوباره در کشور جان گرفته؛ وضعیت برخی استان ها وخیم است؛ ویروس جهش یافته انگلیسی نیز تاخت و تازش را شروع کرده و در تمام کشور به گردش درآمده است و هر آن می تواند کل کشور را به تسخیر درآورد.

- .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با اعمال محدودیت های متوسط کرونایی از 14 آبان ماه و تشدید آنها از اول آذر ماه، آغاز فعالیت طرح محله محور مقابله با کرونا تحت عنوان طرح شهید قاسم سلیمانی، افزایش تعداد آزمایش های تشخیصی کرونا، اعمال محدودیت تردد بین استانی و.

به تدریج آمار بستری و فوت ناشی از کرونا بعد از یک پاییز پُر مرگ، کاهش یافت؛ به طوری که در 29 آذر ماه دکتر علیرضا رییسی-سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد که روند بیماری در 30 استان کشور نزولی شده و خوشبختانه هیچ شهر قرمزی نداریم.

مرگ و میرهای 2 رقمی کرونا این کاهش تاجایی پیش رفت که در هفته چهارم دی ماه میزان بستری بیماران به شدت کاهش یافت و میزان مرگ و میر کرونایی نیز پس از چندین ماه در تاریخ 16 دی ماه مجددا دو رقمی شد.

همچنین بر این اساس میزان موارد سرپایی مثبت بیماری در کل کشور نیز با کاهش چشمگیری روبرو شد؛ به طوری که وزیر بهداشت در هشتم دی ماه 1399 از کاهش حداقل 50 تا 60 درصدی مرگ و میر روزانه ناشی از کرونا در کشور خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یورشی دوباره و گوش هایی که بدهکار نیست!

یورشی دوباره و گوش هایی که بدهکار نیست!