مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 اسفند 1399 ساعت 23:502021-02-22بين الملل

فوتی های کرونا در آمریکا از 500 هزار نفر گذشت/نیمه افراشته شدن پرچم ها


آمارهای جدید نشان می دهند شمار جان باختگان ناشی از بیماری کووید-19 در آمریکا از مرز 500 هزار نفر گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شمار افرادی در آمریکا که بر اثر کووید-19 (کرونا ویروس 2019) جانشان را از دست داده اند از 500 هزار نفر گذشت و جو بایدن ، رییس جمهور آمریکا دستورداد پرچم های آمریکا به حالت نیمه افراشته درآید.

   آمارهای دانشگاه جان هاپکینز نشان می دهد روی هم رفته 500071 در آمریکا جانشان را بر اثر این بیماری همه گیر جهانی از دست داده اند.

  وضعیت شیوع کرونا در ایالات کرونا در آمریکا نگرانی هایی را در میان مقام های بهداشت این کشور برانگیخته است و اخیراً  آنتونی فائوچی مدیر موسسه ملی بیماری های عفونی و آلرژی تصریح کرد که همه گیری ویروس کرونا شرایط وحشتناکی را در این کشور ایجاد کرده است.

نتایج یک تحقیق جدید نیز نشان می دهد که از طرف دیگر شمار مبتلایان به گونه ای از کرونا که برای اولین بار در انگلیس کشف شد هر 10 روز یکبار در آمریکا دو برابر می شود که خطر افزایش تعداد قربانیان در این کشور کرونازده را به دنبال دارد.

حتی با وجود ارائه واکسن کرونا برای آمریکایی ها، افزایش میزان مبتلایان به کرونا موجب پر شدن بیمارستان ها و کلینیک ها در برخی از نقاط این کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتی های کرونا در آمریکا از 500 هزار نفر گذشت/نیمه افراشته شدن پرچم ها

فوتی های کرونا در آمریکا از 500 هزار نفر گذشت/نیمه افراشته شدن پرچم ها