مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 02:452021-02-22اجتماعي

فعالیت 40 مرکز مثبت زندگی در زنجان


مدیر کل بهزیستی استان زنجان از واگذاری بیش از 14 هزار و 600 پرونده مستمری بگیر بهزیستی به 40 مرکز مثبت زندگی خبر داد.

- محمد محمدی قیداری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به آماده سازی 40 مرکز مثبت زندگی برای فعالیت و ارائه خدمات به مددجویان تحت حمایت اظهار کرد: نزدیک به 34 هزار مددجو در بعد خانوار، از خدمات  این مراکز بهره مند خواهند شد.

وی با اشاره به واگذاری حداکثر 450 پرونده به هر نفر عنوان کرد: تعیین محل تاسیس مراکز براساس  توزیع جغرافیایی و جمعیتی مددجویان مستمری بگیر بهزیستی است که بر حسب محل سکونت مددجویان در نقشه جغرافیایی هر 450 خانوار مورد حمایت یک مرکز قرار می گیرد که این مراکز بر محور مددکاران اجتماعی و بر پایه دولت الکترونیک خواهند بود.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان عنوان کرد: بیشترین مراکز مثبت زندگی در شهر زنجان به تعداد 19 مرکز و واگذاری بیش از 7 هزار و 500 پرونده مستمری بگیر است و تاکنون بیش از 2 هزار بازدید از منزل مددجویان توسط مددکاران مراکز مثبت زندگی انجام گرفته است.

وی تردد آسان و سهولت دسترسی را از مهمترین مزایای این مراکز برشمرد و گفت: طراحی و اجرای الگوی ارائه متمرکز خدمات سازمان بهزیستی بر بستر IT که تسهیل دسترسی گروه های هدف و عموم مردم به خدمات سازمان، کاهش ترددهای غیرضروری و در نهایت تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 40 مرکز مثبت زندگی در زنجان

فعالیت 40 مرکز مثبت زندگی در زنجان