مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 04:052021-02-23سياسي

کمیسیون بهداشت مجلس عملکردهای اخیر سازمان نظام پزشکی را رصد کند


نماینده گرگان در مجلس از کمیسیون بهداشت خواست عملکردهای اخیر سازمان نظام پزشکی را رصد کند زیرا برخی از اقدامات صورت گرفته در آنجا مخالف سیاست های ستاد ملی مقابله با کروناست.

- غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره اقدامات صورت گرفته در سازمان نظام پزشکی اظهار داشت: برای آنکه از این اقدامات رمزگشایی کنیم باید چتر نظارتی مجلس تقویت شود؛ کمیسیون بهداشت کمیسیون تخصصی مرتبط با سازمان نظام پزشکی است و طبق قانون مؤظف به اعمال نظارت بر این سازمان است ضمن اینکه کمیسیون اجتماعی هم در این زمینه وظایفی را برعهده دارد.

وی افزود: بایستی مدیران ارشد سازمان نظام پزشکی در مجلس حاضر شده و پاسخگوی عملکردشان باشند ضمن اینکه درباره اقدامات سیاسی صورت گرفته در این سازمان هم به نمایندگان توضیح دهند و بگویند چرا از بودجه این سازمان در مسیر اصلی خود استفاده نمی شود.

نماینده گرگان در مجلس اظهار داشت: وظیفه مجلس است که بر عملکرد سازمان ها و ارگان ها و نهادهایی که از بودجه دولتی استفاده می کنند نظارت کنند و اگر نمایندگان از این ظرفیت قانونی استفاده نکنند کم کم ضریب انحرافات در حوزه های مختلفی فرهنگی، سیاسی و اجتماعی افزایش پیدا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیسیون بهداشت مجلس عملکردهای اخیر سازمان نظام پزشکی را رصد کند

کمیسیون بهداشت مجلس عملکردهای اخیر سازمان نظام پزشکی را رصد کند