مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:552021-02-23سياسي

هشتمین کنفرانس ملی انرژی های تجدیدپذیر به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار می شود


دبیر کنفرانس ملی انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران گفت: هشتمین کنفرانس ملی انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران 24 و 25 اسفند ماه 99 برای دومین بار به میزبانی دانشگاه بیرجند به صورت مجازی برگزار می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی دبیر کنفرانس ملی انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران گفت: هشتمین کنفرانس ملی انرژی های تجدیدپذیر و تولید پراکنده ایران 24 و 25 اسفند ماه 99 برای دومین بار به میزبانی دانشگاه بیرجند به صورت مجازی برگزار می شود.

آقا ابراهیمی، شب گذشته چهارم اسفند ضمن اشاره ارسال قریب به 100 مقاله در سطح بالا از دانشگاه ها و مراکز علمی معتبر در کشور به دبیرخانه دائمی این کنفرانس اظهار کرد: برآنیم تا با بسترسازی مناسب در حوزه زیرساخت های اینترنتی، بتوانیم شرایط حضور عموم را در این رویداد علمی برای فرهنگ سازی در زمینه انرژی های تجدیدپذیر فراهم کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه بیرجند، وی سیاست گذاری و مدیریت انرژی های تجدید پذیر و توسعه پایدار، تولید انرژی الکترونیکی بادی، پیش بینی سرعت باد و نقشه های باد، اثرات متقابل سیستم های قدرت و منابع تولید پراکنده، انرژی های خورشیدی، زیست توده و سوخت های بیولوژیکی، منابع تولید پراکنده در بازار برق، کنترل و حفاظت تولید پراکنده، انرژی های اقیانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین کنفرانس ملی انرژی های تجدیدپذیر به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار می شود

هشتمین کنفرانس ملی انرژی های تجدیدپذیر به میزبانی دانشگاه بیرجند برگزار می شود