مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 05:552021-02-23سياسي

تحقق رسالت سازندگی ایران بر اساس محورهای بیانیه گام دوم انقلاب


سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بیانیه ای از تحقق رسالت سازندگی ایران اسلامی بر اساس محورهای بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

- کرمانشاه- سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بیانیه ای از تحقق رسالت سازندگی ایران اسلامی بر اساس محورهای بیانیه گام دوم انقلاب خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سازمان بسیج مهندسی صنعت و معدن سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در بیانیه ای به شرح زیر فرا رسیدن پنجم اسفندماه، روز بزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس را به تمامی مهندسان متعهد و دلسوز به ویژه مهندسین بسیجی تبریک گفت: پنجم اسفندماه زادروز تولد دانشمند و مهندس برجسته ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی است که به نام روز مهندس نامگذاری شده است.

روز مهندس ، روز پاسداشت پیشگامان عرصه سازندگی، ایثار، شهادت، شهامت، پیشرفت، عمران و آبادانی در کشور است، همان ها که با خودباوری، استکبارستیزی، خلاقیت، ابتکار و نوآوری عرصه علم و دانش را به محملی برای خدمت به مردم و جامعه تبدیل کردند.

نگاه علمی و تخصصی به موضوعات و مسائل روزمره زندگی بشر همواره و در تمام اعصار و زمان اهمیت ویژه ای داشته و در این میان شایستگی و توانمندی مهندسان ایرانی بر کسی پوشیده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رسالت سازندگی ایران بر اساس محورهای بیانیه گام دوم انقلاب

تحقق رسالت سازندگی ایران بر اساس محورهای بیانیه گام دوم انقلاب