مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:002021-02-23سياسي

اعضای شورای شهر و روستا در استان تهران از منازعات سیاسی بپرهیزند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران با پرهیز از ورود به منازعات سیاسی تنها به کار تخصصی خود بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرضا چراغعلی صبح سه شنبه در نشست مشترک با مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان اسلامشهر و مسئولین و مدیران شهری شهر احمد آباد مستوفی اظهار داشت: واقعیت این است که در حوزه مدیریت شهری وتعیین حریم شهر احمدآباد خیلی موفق عمل نشده است و تعیین تکلیف حریم شهر احمد آباد مستوفی با طی مراحل حقوقی و قانونی در حال انجام است.

چراغعلی گفت: عدم تعیین تکلیف حریم شهر احمدآباد مشکلات فراوانی را برای مردم این بخش ایجاد کرده و به زودی این موضوع تعیین تکلیف می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران بیان داشت: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تهران با پرهیز از ورود به منازعات سیاسی تنها به کار تخصصی خود بپردازند و نتایج جلسات ومصوبات خود را با همکاری رسانه ها به اطلاع مردم برسانند.

وی عنوان داشت: شوراها مطهر جمهوریت نظام هستند و شوراها با پرهیز مسائل سیاسی فقط باید به خدمت رسانی فکر کنند و در اندک فرصت باقی مانده با پرهیز از اقدامات نمایشی به خدمت گذاری به شهروندان اهتمام کنند معاون استاندار تهران بیان داشت: شهرداران اقدام به تدوین برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر و روستا در استان تهران از منازعات سیاسی بپرهیزند

اعضای شورای شهر و روستا در استان تهران از منازعات سیاسی بپرهیزند