مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:052021-02-23سياسي

همایش بین المللی مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس آغاز شد


رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: این همایش زمینه سازی برای پیگیری مطالبات حقوقی و بین المللی ایران از حامیان و شریکشان بین المللی و منطقه ای رژیم بعث صدام در تجاوز نظامی به ایران خواند بود.

- رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس گفت: این همایش زمینه سازی برای پیگیری مطالبات حقوقی و بین المللی ایران از حامیان و شریکشان بین المللی و منطقه ای رژیم بعث صدام در تجاوز نظامی به ایران خواند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همایش بین المللی مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس با حضور آیت الله رییسی رییس قوه قضاییه، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح، وابستگان نظامی سایر کشورها و جمعی از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس آغاز شد.

در این مراسم، سرلشکر صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا و رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس بیان کرد: در ابتدای سخنانش از رییس قوه قضاییه، و سایر مهمانان داخلی و خارجی و پژوهشگران که در این همایش حضور دارند تشکر می کنم.

فلسفه برگزاری این همایش بین المللی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس المهدی و یارانشان، تبیین و انعکاس مظلومیت و حقانیت ملت ایران و انقلاب اسلامی در جنگ تجاوزکارانه رژیم بعث صدام حسین تکریتی علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش بین المللی مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس آغاز شد

همایش بین المللی مطالبات حقوقی بین المللی دفاع مقدس آغاز شد