مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:252021-02-23اقتصادي

هویت دار کردن دام سبک و سنگین از قاچاق آن جلوگیری می کند


مدیر امور دام جهادکشاوزی هرمزگان با بیان اینکه هویت دار کردن و پلاک کوبی دام از جمله اقداماتی است که جهت جلوگیری از قاچاق در استان در حال انجام است، - ابراز داشت: گواهی حمل و نقل دام نیز جهت ج به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، اصلاحی اظهار کرد: این سازمان براساس دستوالعمل هویت گذاری دام و همچنین دستورالعمل حمل و نقل و نگهداری و مبارزه با قاچاق دام موظف به هویت دار کردن و پلاک کوبی دام سنگین و سبک در سطح استان است.

وی افزود: در این راستا از ابتدای سال 97 از مجموعه 42 هزار راس دام شیری سنگین 36 هزار راس و از جمعیت 21 هزارنفر شتر 19 هزار نفر شتر پلاک کوبی شده است.

مدیر امور دام جهادکشاوزی هرمزگان ادامه داد: طبق ابلاغیه دستورالعمل هویت گذاری دام سبک در سال 98 نیز از مجموع یک میلیون و 300 هزار راس دام سبک 64 هزار و 500 پلاک کوبی شده و مابقی نیز در دستور کار است.

اصلاحی خاطرنشان کرد: هر گونه توزیع نهاده براساس هویت گذاری دام انجام می شود.

مدیر امور دام جهادکشاوزی هرمزگان با بیان اینکه هویت دار کردن و پلاک کوبی دام از جمله اقداماتی است که جهت جلوگیری از قاچاق در استان در حال انجام است، ابراز داشت: گواهی حمل و نقل دام نیز جهت جلوگیری از قاچاق توسط سازمان دامپزشکی صادر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هویت دار کردن دام سبک و سنگین از قاچاق آن جلوگیری می کند

هویت دار کردن دام سبک و سنگین از قاچاق آن جلوگیری می کند