مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:302021-02-23ورزشي

تلخ و شیرینِ پیمان با وداع از کشتی و استخدام در اداره ورزش و جوانان


دارنده پنج مدال کشتی آزاد جهان و آسیا می گوید: با 26 سال سن و برخلاف میل باطنی، محکوم به دوری از کشتی شدم.

- ایسنا/لرستان دارنده پنج مدال کشتی آزاد جهان و آسیا می گوید: با 26 سال سن و برخلاف میل باطنی، محکوم به دوری از کشتی شدم.

پیمان یاراحمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص استخدام در اداره ورزش و جوانان شهرستان بروجرد اظهار کرد: پس از سه سال دوندگی و طی مراحل مختلف اداری از ابتدای اسفند امسال با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی به صورت پیمانی به عنوان کارشناس ورزش های قهرمانی و حرفه ای مشغول به کار شدم.

وی ادامه داد: در این سه سال که با مصدومیتم همراه بود، زندگی ام دست خوش اتفاقات تلخ و شیرین زیادی شد از روند کند مراحل استخدامم تا ساعت ها معطلی پشت درب اتاق مسئولان با عصا! یاراحمدی اضافه کرد: بیش از 10 سال در رده های مختلف در خدمت تیم ملی بودم و نمی توانم بگویم از استخدامم خوشحالم و دوری از کشتی برایم آسان است اما دوست ندارم کار بیهوده انجام دهم و همیشه دوست دارم در کارم بهترین باشم به همین دلیل با 26 سال سن محکوم به دوری از کشتی شدم.

آزادکار وزن 74 کیلوگرم کشورمان در پیکارهای جهانی پاریس با اشاره به زندگی حرفه ای ورزشی خاطرنشان کرد: جردن باروز 32 ساله؛ متاهل با سه فرزند و کوله باری از مدال جهانی و المپیک اکنون نیز عطش کسب افتخار در کشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلخ و شیرینِ پیمان با وداع از کشتی و استخدام در اداره ورزش و جوانان

تلخ و شیرینِ پیمان با وداع از کشتی و استخدام در اداره ورزش و جوانان