مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-23فناوري

تداوم بازرسی مستمر از دفاتر پیشخوان استان زنجان


کارشناس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: فعالیت دفاتر پیشخوان در حالت عادی قرار دارند و بازرسی های مربوطه نیز به طور مستمر انجام می شود.

- ایسنا/زنجان کارشناس اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان زنجان گفت: فعالیت دفاتر پیشخوان در حالت عادی قرار دارند و بازرسی های مربوطه نیز به طور مستمر انجام می شود.

سعید بابایی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با وضعیت فعالیت دفاتر پیشخوان استان زنجان، اظهار کرد: شلوغی هایی که به دلیل مشکلاتی مانند مشکلات سهام در دفاتر پیشخوان به وجود آمده بود، حل شده و در حال حاضر دفاتر پیشخوان در حالت عادی است.

وی افزود: بازرسی های مستمری نیز در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازرس های اداره کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شمال غرب و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با همکاری مراکز بهداشت از دفاتر پیشخوان صورت می گیرد.

این مسئول تصریح کرد: در دفاتر پیشخوان پروتکل ها رعایت می شود و با دفاتری که پروتکل ها را رعایت نمی کنند برخورد جدی صورت گرفته و حتی برخی از دفاتر به مدت چند روز نیز پلمب شده است.

بابایی ادامه داد: اگر همه پروتکل ها توسط دفاتر پیشخوان رعایت شود ولی مراجعه کنندگان به نکات بهداشتی توجه نکنند، رعایت پروتکل ها توسط دفاتر تاثیر چندانی نخواهد داشت و مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم بازرسی مستمر از دفاتر پیشخوان استان زنجان

تداوم بازرسی مستمر از دفاتر پیشخوان استان زنجان