مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 06:552021-02-23اقتصادي

تعطیلی گردشگری، پاک کردن صورت مسئله است


در حالی حیات اقتصاد گردشگری برای احیا به فرصت نوروز 1400 امیدوار است که استاندار یزد با تاکید بر حمایت از گردشگری هوشمند و اقامت ایمن، این حمایت را مشروط به شرایط روز کرونا ذکر می کند.

- ایسنا/یزد در حالی حیات اقتصاد گردشگری برای احیا به فرصت نوروز 1400 امیدوار است که استاندار یزد با تاکید بر حمایت از گردشگری هوشمند و اقامت ایمن، این حمایت را مشروط به شرایط روز کرونا ذکر می کند.

گردشگری یکی از آسیب دیده ترین صنایع در دوران کرونا به شمار می رود که تمام فرصت های خود برای احیا پس از این اپیدمی را از دست داده و ریزش هزاران نیروی کار شاغل در صنعت گردشگری و بحران رکود و ورشکستگی این صنعت از بحران هایی جدی است که به نظر می رسد که اگر تدبیری برای آن در نوروز پیشرو اندیشیده نشود، این صنعت برای سال ها نتواند کمر راست کند.

البته در استان یزد متولیان امر برای امسال ستاد مدیریت و کنترل سفر را جایگزین ستاد خدمات سفر کرده اند تا گردشگری هوشمند و اقامتی ایمن را برای میهمانان و مسافران نوروز 1400 در این استان داشته باشند و سلامت مردم در جریان این سفرها حفظ شود و در عین حال، حیات اقتصادی و اجتماعی گردشگری یزد هم با حداقل ها ادامه یابد.

احیای گردشگری نوروزی مشروط به شرایط محمدعلی طالبی استاندار یزد در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در این باره با بیان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی گردشگری، پاک کردن صورت مسئله است

تعطیلی گردشگری، پاک کردن صورت مسئله است