مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-23بين الملل

سهم دودستگی در تلفات بالای کرونا در آمریکا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، آنتونی فائوچی رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا آمار اعلام شده تعداد کشته های کرونا در ایالات متحده را خیره کننده خواند و گفت که دودستگی سیاسی در کشور سهم بسزایی در کشته شدن بیش از .

- کارشناس ارشد بیماری های عفونی ایالات متحده با اشاره به کشته شدن بیش از نیم میلیون آمریکایی بر اثر ابتلا به کروناویروس اعلام کرد که دودستگی سیاسی در کشور سهم بسزایی در افزایش تعداد تلفات کرونا داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، آنتونی فائوچی رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا آمار اعلام شده تعداد کشته های کرونا در ایالات متحده را خیره کننده خواند و گفت که دودستگی سیاسی در کشور سهم بسزایی در کشته شدن بیش از 500 هزار آمریکایی داشته است.

وی گفت: کرونا زمانی ظاهر شده که جامعه آمریکا از دوستگی و اختلافات سیاسی رنج می برد و ماسک زدن به یک پیام سیاسی بیش از یک اقدام بهداشتی تبدیل شده است .

رییس موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا تأکید که کشور ثروتمندی مانند ایالات متحده نباید نیم ملیون از مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا را ثبت می کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم دودستگی در تلفات بالای کرونا در آمریکا

سهم دودستگی در تلفات بالای کرونا در آمریکا