مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-23اقتصادي

طرح تکاپو بستر ساز توسعه پایدار است


کارگزار طرح تکاپو در فارس هدف از اجرای این طرح را ایجاد توسعه پایدار در استان عنوان کرد و گفت: فارس از استان های پیشرو در زمینه اجرای طرح تکاپو در کشور است.

- ایسنا/فارس کارگزار طرح تکاپو در فارس هدف از اجرای این طرح را ایجاد توسعه پایدار در استان عنوان کرد و گفت: فارس از استان های پیشرو در زمینه اجرای طرح تکاپو در کشور است.

سونیا خضرایی سه شنبه 5 اسفند در حاشیه دیدار با مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: طی نشستی که با حضور مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس و جمعی از مسئولان آن اداره کل برگزار شد، دستورالعمل های جدید ابلاغی از سوی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

او خاطرنشان کرد: تعیین تصویب نهایی چند رسته شغلی، فراهم کردن مقدمات تشکیل شورای نیاز سنجی آموزشی با حضور نهادهای بخش خصوصی مرتبط با رسته های الویت دار، تعیین و تصویب نیازهای آموزشی رسته های شغلی با توجه به ظرفیت های خاص هر شهرستان، بررسی محتوا و استانداردهای آموزشی موجود در طرح تکاپو، تعیین و معرفی مربیان متخصص از بخش دولتی و خصوصی در محدوده رشته های مورد نیاز، تطبیق جدول نیاز های آموزشی رسته های در اولویت با استانداردهای فنی و حرفه ای و تهیه فهرست نیازمندی های آموزشی از جمله مباحثی بود که در این جلسه مطرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تکاپو بستر ساز توسعه پایدار است

طرح تکاپو بستر ساز توسعه پایدار است