مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:202021-02-23پزشكي

آیا بازار گردشگری سلامت در آذربایجان شرقی رونق پیدا می کند؟


گردشگری سلامت، بازوی توانمندی برای کمک به اقتصاد کشور بوده که می تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری داشته باشد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی گردشگری سلامت، بازوی توانمندی برای کمک به اقتصاد کشور بوده که می تواند نقش بسزایی در توسعه گردشگری داشته باشد.

به گفته ی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گردشگری سلامت یک میلیارد و 200میلیون دلار درآمد ارزی برای کشور حاصل کرده است.

استان آذربایجان شرقی به دلیل همجواری با چند کشور همسایه و برخورداری از امکانات و تجهیزات درمانی و پزشکان متخصص، همواره مورد استقبال بیماران و اتباع خارجی قرار گرفته، اما برخی چالش ها و موانع سبب کاهش چشمگیر توریست های سلامت در این استان شده است.

در همین راستا مزیت های رقابتی آذربایجان شرقی در جذب گردشگران سلامت و کسب درآمد از طریق این نوع گردشگری و تسهیلات و امکانات لازم در زمینه توسعه گردشگری سلامت در استان، آسیب شناسی موانع توسعه گردشگری سلامت در استان و ارائه راهکارهای عملی و بررسی تاثیر شیوع کرونا بر گردشگری سلامت آذربایجان شرقی در میزگردی تحت عنوان گردشگری سلامت در آذربایجان شرقی با همکاری مرکز گردشگری سهند، بررسی شد.

معاون فرهنگی سازمان جهاد دانشگاهی آذربایجان شرقی در ابتدای این میزگرد گفت: با عنایت به احیای مجدد کمیته گردشگری سلامت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا بازار گردشگری سلامت در آذربایجان شرقی رونق پیدا می کند؟

آیا بازار گردشگری سلامت در آذربایجان شرقی رونق پیدا می کند؟