مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:302021-02-23فناوري

حضور ایرانسل در نمایشگاه بین المللی تلکام 99


ایرانسل با تمرکز بر ارائه دستاوردهای B2B و B2C در حوزه های نوآوری، دیجیتال و کسب وکار سازمانی، در نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام 99) شرکت می کند.

- ایرانسل با تمرکز بر ارائه دستاوردهای B2B و B2C در حوزه های نوآوری، دیجیتال و کسب وکار سازمانی، در نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه (تلکام 99) شرکت می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر ، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با حضور در نمایشگاه بین المللی تلکام 99 که از 5 تا 8 اسفندماه 99 در سالن 27 نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود، آخرین محصولات، خدمات و دستاوردهای خود در حوزه های مختلف تکنولوژی های ارتباطی، صنعت دیجیتال و هشت ماه یکه تازی در ارائه اینترنت نسل پنجم (5G) در کشور را معرفی می کند.

نمایشگاه بین المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و راه حل های نوآورانه، صبح امروز سه شنبه 5 اسفند 99، با حضور مهندس محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح می شود و شرکت های بزرگ مخابراتی کشور از جمله ایرانسل، ارائه دهندگان سرویس های اینترنتی و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آن حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور ایرانسل در نمایشگاه بین المللی تلکام 99

حضور ایرانسل در نمایشگاه بین المللی تلکام 99