مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-23اقتصادي

هرمزگان از استان های شاخص در حوزه آبرسانی است


هرمزگان از استان های شاخص در حوزه آبرسانی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا اردکانیان صبح سه شنبه در آیین بهره برداری از طرح آبرسانی به 57 روستای هرمزگان، به صورت ویدئو کنفرانسی این استان را از استان های شاخص در حوزه آبرسانی به مناطق مختلف شهری و روستایی برشمرد و گفت: ارتقا چشم گیر میزان بهره مندی مردم از آب شرب سالم یکی از مصادیق قابل اتکا برای ارزیابی عملکرد مثبت هرمزگان در این حوزه است.

اردکانیان ضمن قدردانی از استاندار هرمزگان، با اشاره به تامین نیاز ابی هرمزگان از طریق فعال سازی آب شیرین کن ها در هرمزگان، بیان داشت: این اقدام از جمله اقدامات مطلوب در راستای احیای دشت میناب و پیشگیری از اثرات سوء برداشت بی رویه منابع آب زیرزمینی از این منطقه بود.

فریدون همتی استاندار هرمزگان نیز در این آیین گفت: این طرح در چهار شهرستان و در قالب 14 مجتمع آبرسانی و هفت پروژه تک روستایی با صرف اعتباری بالغ بر یک هزار و 746 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی عنوان کرد: با افتتاح این طرح، تعداد 57 روستا با جمعیت 42 هزار و 79 نفر از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند و شاخص بهره مندی از 75 درصد به 79 درصد ارتقا می یابد.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه آبرسانی به مناطق روستایی به دلیل پراکندگی، دشوار و پرهزینه است گفت: در برخی مناطق بدلیل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرمزگان از استان های شاخص در حوزه آبرسانی است

هرمزگان از استان های شاخص در حوزه آبرسانی است