مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-23ورزشي

شایعه جدی و خطرناک: بهاروند به انتخابات فوتبال بر می گردد!


بازگشت احتمالی بهاروند به انتخابات فوتبال، غیر خطری که آرامش فعلی را تهدید می کند، خلاف اساسنامه جدید خواهد بود حتی اگر هیات رییسه فدراسیون در این زمینه مصوبه ای صادر کند.

- تابناک طی گزارشی هشدارگونه در تاریخ 21 بهمن ماه سال جاری ، خبر از تلاش حیدر بهاروند نامزد ردصلاحیت شده برای بازگشت به انتخابات فدراسیون فوتبال داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، حالا اما چهار روز مانده به مجمع دهم اسفندماه و در حالی که سه نامزد از چهار نامزد تایید صلاحیت شده دیشب در شبکه سه برنامه های خود را هم به طور تفصیلی گفتند، خبر می رسد که سرپرست فدراسیون دست برنداشته و می خواهد با ترفند تازه ای در دقیقه نود به انتخابات فدراسیون برگردد.

در همین رابطه تابناک مطلع شده است که ترفند بهاروند برای این اقدام احتمالی غیرقانونی، تصویب طرحی در هیات رییسه فدراسیون مبنی بر پذیرش بازگشت کاندیداهای ردصلاحیت شده، در صورت رفع مشکل است! طبق آیین نامه انتخابات، لیست نهایی کاندیدا های فدراسیون فوتبال نهایتا 21 روز قبل از مجمع باید مشخص شده باشد و پس از این تاریخ دیگر فرصتی برای تغییر در تعداد و افراد نامزد شده وجود ندارد؛ بنابراین، بازگشت بهاروند، براساس قانونی که خود بهاروند به عنوان رییس مجمع اخیر فدراسیون تصویبش کرده، صددرصد غیرقانونی است اما صندلی جذاب د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایعه جدی و خطرناک: بهاروند به انتخابات فوتبال بر می گردد!

شایعه جدی و خطرناک: بهاروند به انتخابات فوتبال بر می گردد!