مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-23اجتماعي

فردا جنوب و جنوب شرق همدان برف می بارد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: فردا -چهارشنبه 6 اسفندماه- بارش برف را در نقاط جنوبی و جنوب شرق استان خواهیم داشت.

- ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان گفت: فردا -چهارشنبه 6 اسفندماه- بارش برف را در نقاط جنوبی و جنوب شرق استان خواهیم داشت.

روح الله زاهدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فردا افزایش ابرناکی در آسمان استان را خواهیم داشت که منجر به بارش هایی در نقاط جنوبی و جنوب شرقی استان خواهد شد البته این بارش ها زیاد نیست و تنها از این جهت اهمیت دارد که از نوع برف خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان همدان با بیان اینکه امروز و پنج شنبه وزش باد را در سطح استان خواهیم داشت، توضیح داد: انتظار داریم سرعت وزش باد به حدود 50 کیلومتر بر ساعت برسد.

وی ادامه داد: وزش باد در مناطق شمالی و مرتفع استان نسبت به سایر نقاط، شدت بیشتری دارد اما تا این لحظه هشداری برای آن صادر نشده است.

زاهدی در رابطه با وضعیت دمای استان، بیان کرد: در حال حاضر ثبات دما در استان را داریم و تا پایان هفته نیز انتظار تغییر محسوس در دما را نداریم.

وی خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت گذشته دمای هوای همدان از منفی7 تا 9 درجه سلسیوس بوده همچنین نهاوند با 11 درجه سلسیوس به عنوان گرم ترین و فامنین با منفی7 درجه سلسیوس به عنوان سردترین ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا جنوب و جنوب شرق همدان برف می بارد

فردا جنوب و جنوب شرق همدان برف می بارد