مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-23اقتصادي

آغاز طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز


قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز سی ان جی با اولویت ماشین های پرمصرف و اعطای یارانه دولتی از این هفته اجرایی شده است.

- قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز سی ان جی با اولویت ماشین های پرمصرف و اعطای یارانه دولتی از این هفته اجرایی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمید قاسمی ده چشمه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح در ادامه طرح ملی و مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر تبدیل خودروهای عمومی به دو گانه سوز بنزین – سی ان جی اجرا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه اولویت برای ماشین های مسافربر شخصی پر مصرف است افزود: فهرست اسامی این خودروها ها از جانب وزارت کشور به وزارت نفت اعلام شده است که می توانند از یارانه دولتی این طرح (حدود 75 درصد هزینه تبدیل) استفاده کنند.

قائم مقام شرکت ملی پخش فراورده های نفتی گفت: برای خودروهای شامل طرح، پیامک واجد شرایط بودن استفاده از این طرح ارسال خواهد شد و مالکان می توانند تنها با مراجعه به سایت gcr.

niopdc.

ir اقدام به ثبت نام و نوبت گیری در کارگاه های تبدیل کنند.

قاسمی ده چشمه با اشاره به اینکه از خرداد ماه و ابتدای طرح تا کنون حدود بیش از 220 هزار خودرو در این سایت ثبت نام کرده اند که حدود 110 هزار خودرو وا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز

آغاز طرح تبدیل خودروهای مسافربر شخصی به دوگانه سوز