مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-23اجتماعي

دانشگاه فرهنگیان بازوی اساسی آموزش و پرورش است


مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: دانشگاه فرهنگیان بازوی اساسی آموزش و پرورش است و با استفاده از ظرفیت این دانشگاه می توانیم به اعتلای آموزش و پرورش کمک شایانی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سالار قاسمی صبح سه شنبه در دیدار با مسئول و معاونان بسیج دانشجویی پردیس پسران حکیم ابوالقاسم فردوسی دانشگاه فرهنگیان کرج اظهار کرد: یکی از نکاتی که باید به صورت ویژه به آن بپردازیم این است که تربیت بر تعلیم تقدم دارد و اگر این امر در آموزش و پرورش محقق شود.

وی ادامه داد: اگر در آموزش و پرورش امر تربیت بر تعلیم تقدم پیدا کند به طور حتم می توانیم به وظیفه ذاتی خود در این نهاد انسان ساز برسیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز بیان کرد: دانشگاه فرهنگیان بازوی اساسی آموزش و پرورش است و با استفاده از ظرفیت این دانشگاه می توانیم به اعتلای آموزش و پرورش کمک شایانی کنیم.

وی تصریح کرد: در خصوص تربیت معلم باید دانشجویی که وارد دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر می شود هنگام بازنشستگی نیز از این دانشگاه خروج پیدا کند، یعنی باید اتصال عمیقی در این بین وجود داشته باشد.

سند تحول بنیادین تنها مرجع آموزش و پرورش به شمار می رود قاسمی خاطرنشان کرد: سند تحول بنیادین تنها مرجع و سند آموزش و پرورش به شمار می رود، البته برای اجرایی شدن این سند نیز باید معلما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه فرهنگیان بازوی اساسی آموزش و پرورش است

دانشگاه فرهنگیان بازوی اساسی آموزش و پرورش است