مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-23سياسي

احداث 6 کتابخانه در مناطق حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان


مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان گفت: برای ارتقای زیربنای کتابخانه ها با همکاری ستاد باز آفرینی، 6 کتابخانه در سطح استان و در مناطق حاشیه ای در حال احداث است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، حامد زارعی، به منظور بررسی راه های همکاری با دفاتر تسهیلگری حاشیه شهر زاهدان با جمعی از کارشناسان و مسئولین این دفاتر در کتابخانه عمومی استادکامبوزیا دیدار و گفتگو کرد.

زارعی، در این دیدار گفت: دونگا ه سنتی و جدید به کتابخانه های عمومی وجود دارد که نگاه اول همان امانت کتاب و استفاده از قرائتخانه است؛ اما در رویکرد جدید، کتابخانه ها در بستر اجتماع مطرح هستند؛ در این رویکرد کتابخانه باید با توجه به مسائل و مشکلات هر منطقه برای آموزش و ارائه خدمت برنامه ریزی مناسب داشته باشد.

با توجه به اینکه دفاتر تسهیلگری از نزدیک با این مسائل و مشکلات آشنایی دارند، می توانند در ارائه خدمات بهتر به کتابخانه های عمومی کمک کنند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی افزود: اگر معضلات هر منطقه به درستی شناسایی شود، می توانیم منابع مناسب برای رفع همان مشکل را در کتابخانه های عمومی ارائه دهیم.

وی ایجاد پیشخان کتاب در مناطقی که امکان احداث کتابخانه وجود ندارد را یکی از راه های ارائه خدمت به علاقمندان به کتاب و کتابخوانی دانست و افزود: آمادگی داریم ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 6 کتابخانه در مناطق حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان

احداث 6 کتابخانه در مناطق حاشیه شهرهای سیستان و بلوچستان