مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:002021-02-23اقتصادي

مردم کرمان، رتبه نخست کشور در مشارکت برای آزادی زندانیان دارند


مدیر نمایندگی ستاد دیه در استان کرمان گفت: مردم استان کرمان و خیّران در سال جاری 8 میلیارد و 700 میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کرده اند که رتبه اول را در این زمینه در کشور داریم.

- سیدحجت الله موسوی قوام امروز پنجم اسفندماه در مراسم آزادی 20 زندانی جرائم غیرعمد استان کرمان اظهار کرد: امروز چهارمین مرحله آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان کرمان را داریم که در راستای برنامه های مکتب حاج قاسم این اقدام انجام می شود.

وی افزود: 15 میلیارد و 463 میلیون تومان بدهی این 20 نفر بوده که با برگزاری جلسات صلح و سازش، 14 میلیارد تومان اخذ رضایت شاکی صورت گرفت و برای پرداخت مبلغی از بدهی، حدود 300 میلیون تومان مداحان و ذاکران استان به این امر کمک کرده اند و این نهضت همچنان ادامه ارد.

موسوی قوام تصریح کرد: با همکاری خیران و نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی و مردم و خیران، از ابتدای امسال زمینه آزادی 314 نفر مددجوی واجد شرایط در استان کرمان و پرداخت 14 میلیارد تومان، فراهم شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد 288 نفر از محل کمک های مردمی و خیران آزاد شده اند و 8 میلیارد و 700 میلیون تومان در استان خیران و مردم کمک کرده اند و رتبه اول را در کشور داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم کرمان، رتبه نخست کشور در مشارکت برای آزادی زندانیان دارند

مردم کرمان، رتبه نخست کشور در مشارکت برای آزادی زندانیان دارند