مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 اسفند 1399 ساعت 08:102021-02-23اقتصادي

کاهش هیجان لازمه بهبود روند معاملات بورس


در صورت ایجاد تعادل در معاملات بورس و کاهش هیجان، روند بازار سهام می تواند تا حدودی بهبود پیدا کند.

- ، سلمان نصیرزاده به روند فعلی معاملات بورس اشاره کرد و افزود: انتظار می رود که شرایط بازار تا پایان اسفند ماه رو به بهبود برود، در هفته های گذشته بازار با برخی از ابهام ها همراه بود که تا حدودی شرایط بازار را تحت تاثیر قرار داد.

وی اظهار داشت: یکی از مسایلی که به شدت بر روند بازار تاثیرگذار بود موضوع بودجه به خصوص در مورد مساله افزایش حامل های انرژی و نرخ هزینه سوخت و برق بود.

نصیرزاده اظهار داشت: در لایحه بودجه ارائه شده از سوی دولت به موضوع افزایش حامل های انرژی پرداخته نشده است که این مساله می تواند به عنوان یکی از ابهامات منفی در بازار برطرف شده باشد و به عنوان اتفاقی مثبت برای معاملات بازار تلقی شود.

این کارشناس بازار سرمایه خاطرنشان کرد: در کنار این موضوع بحث مناقشات سیاسی و نرخ ارز مطرح شد که این موضوع، کلیت بازار را بهم ریخت و انتظارها بر این اساس بود تا حدودی نرخ ارز تا قیمت 20 تا 22 هزار تومان کاهش پیدا کند و در آن محدوده تثبیت شود در حالی که چنین اتفاقی رخ نداد.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد مسایل سیاسی در شرایط کنونی به نتیجه نهایی نرسد، گفت: با توجه به چنین موضوعی ممکن است نرخ ارز در محدوده های فعلی و در قیمت 25 هزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش هیجان لازمه بهبود روند معاملات بورس

کاهش هیجان لازمه بهبود روند معاملات بورس